Dva úhly záběrů
Když točíte film, videoklip, nebo reklamu, vždy si můžete vše dokonale připravit. Záběry si s herci rozdělíte do několika záběrů a ve finále je sestříháte do jednotného celku. Svatba ale není předvídatelná a den není nafukovací, aby se dalo něco aranžovat. Navíc výsledné video je spíše dokument ( i když mnohdy zahalen do filmového hávu ), pořád je to dokument, který dobrý kameraman zachytí bez povšimnutí. Díky dvoum úhlům záběrů se v jednu chvíli dá zachytit vše důležité.
Například situace, kterou přikládám ve videu by se točila těžko, bez časového narušení a co HLAVNĚ, muselo by se točit na dvakrát a to by narušovalo kouzlo okamžiku.
Když se nevěsta a ženich připravují ve stejnou chvíli a nebo jsou každý úplně jinde
Může nastat situace, kdy se ženich musí připravot ve stejný čas jako nevěsta, aby se mohl postarat o uvítání hostů a nebo aby mohl předat kytičky maminkám. Nebo je od nevěsty vzdálený několik kilometrů a fotogaf a nebo kameraman by přejezdy časově nestíhal.
Samozřejmě se můžou se ženichem záběry dotočit déle, udělat jen pár detailů na zapnutí motýlka, zavázání bot, zapnutí saka, ale už se přece jen trošku vytrácí TO kouzlo. Ženich je také při přípravách obklopen přáteli a rodinou, které mu pomáhají a je krásné mít to zaznamenané. Proto, když jsme dva, můžeme se rozdělit. Jeden natáčí nevěstu a jeden ženicha. Nikdo nikam nepospíchá a vy můžete být v klidu, že máte natočeno vše.
Příchod nevěsty k oltáři
Příchod nevěsty k oltáři je jeden z nejemotivnějších momentů celé svatby. Hlavně pokud si ženichův první pohled necháváte právě na tuto chvíli. Když jsme dva dokážeme zachytit jak první pohled vašeho nastávajícího, tak vaše kroky směřující v těch nádherných šatech uličkou a navíc ještě pohledy vašich nejbližších. Ten okamžik prostě stojí za to uchovat a stojí za to ho uchovat co nejlépe a s jednou kamerou by jsme to zvládli jen těžko.